divendres, 8 de març del 2019

Publicidad gratuita para Fairy - Publicitat gratuïta per a Fairy


                                          Publicitat gratuïta per a Fairy


Als fabricants del rentavaixelles Fairy els ha tocat la rifa. Es troba en boca de tothom sense que els hi costi ni un euro. En aquests moments, és com si no existís cap altre detergent per a la cuina. Quan el senyor Enric Millo va declarar al Tribunal Suprem que en alguns col·legis electorals de l’1 d’octubre s’havia llançat Fairy al terra perquè els policies rellisquessin, va fer un enorme regal als seus productors, la companyia Procter & Gamble. Podia haver-se limitat a dir que s’havia vessat detergent, sense citar una marca en concret, però no va ser així. Donem per fet que ell no coneix cap altre netejador.
Presa com a una ocurrència, a les xarxes socials la gent s’ha mort de riure. Comentaris, acudits, muntatges fotogràfics. Tot molt divertit, malgrat que concerneixi a un procés del qual depèn la llibertat, és a dir, el benestar futur de dotze persones. Però el cert és que Fairy s’ha convertit en el rentaplats sense rival. Els de Procter & Gamble s’estaran fregant les mans.
Per curiositat, valdria la pena realitzar un sondeig als supermercats per tal de comprovar quant han augmentat les vendes del rentaplats Fairy en detriment dels restants. Les desgràcies d’uns poden, de retruc, convertir-se en una joia per a d’altres.

Publicidad gratuita para Fairy

A los fabricantes del lavavajillas Fairy les ha tocado la lotería. Se halla en boca de todo el mundo sin que les cueste ni un euro. Ya es como si no existiera ningún otro detergente para la cocina. Cuando el señor Enric Millo declaró en el Tribunal Supremo que en algunos colegios electorales del 1 de octubre se había echado Fairy en el suelo para que los policías resbalasen, hizo un enorme regaló a sus productores, la compañía Procter & Gamble. Podía haberse limitado a decir que se había derramado detergente, sin citar una marca en concreto, pero no lo hizo. Demos por supuesto que él no conoce otro limpiador.
Tomada como ocurrencia, en las redes sociales la gente se ha partido de risa. Comentarios, chistes, montajes fotográficos. Todo muy divertido, aunque concierna a un proceso del que pende la libertad, eso es, el bienestar futuro de doce personas.  Pero lo cierto es que Fairy se ha convertido en el lavavajillas sin rival. Los de Procter & Gamble se estarán relamiendo de gusto.
Por curiosidad, valdría la pena realizar un sondeo en los supermercados para comprobar cuánto han aumentado las ventas del lavavajillas Fairy en detrimento de los demás. Las desgracias de unos pueden, de rebote, convertirse en una gozada para otros.