diumenge, 19 de juny del 2016

Pantalones andrajosos y motos ruidosas - Pantalons estripats i motos sorolloses

                        Pantalons estripats i motos sorolloses 

            Va ser molt divertit. Tenia una bonica xicota al meu costat mentre esperàvem entre altres persones que el semàfor canviés a verd. Ben vestida de cos, miserable de cintura cap avall. Uns pantalons texans terriblement estripats, més forats plens de filagarses que no pas de roba. Pobra noia que havia d’anar així pel món!... El meu bon cor no podia pas resistir-ho. Vaig obrir la  bossa de mà,  vaig consultar el bitlleter, li vaig oferir quaranta euros. “Té, perquè et compris uns pantalons nous i no hagis d’anar així pel món, pobrissona”. Em va mirar tan consternada que jo mateixa em vaig torbar. Ni me’ls va acceptar ni jo vaig tenir ocasió de dir res més ja que el semàfor va donar pas i la mossa va tirar cap endavant enmig d’un munt de gent.  
                Més tard me’n va passar una altra. Va ser amb un d’aquest motoristes que pujats a una màquina esquifida omplen els carrers d’uns estrèpits insuportables. Vaig tenir la sort d’atrapar-lo en una cruïlla amb pas zebra, de manera que m’hi vaig encarar. “Però tu que hi tens, al cap? Que potser creus que tens dret a martiritzar la gent trucant el motor de la teva merda de moto? Un cap verd, això és el que tu ets!... Igual que el carallot de mecànic que t’ho ha fet!... Apa, tira endavant, que ja he pres la teva matrícula i tant ell com tu sabreu el que es bo!...
                Ostres, en el millor moment em vaig despertar!... Quina llàstima, a la vida real mai no sóc prou agosarada per desfogar-me tan de gust com en els somnis.
                              
Pantalones andrajosos y motos ruidosas 

                Fue muy divertido. Había una bonita chica a mi lado mientras esperábamos entre otras personas que el semáforo cambiara a verde. Bien vestida de cuerpo, miserable de cintura para abajo. Unos pantalones tejanos con roturas por todas partes, más agujeros deshilachados que tela. Pobre chica debiendo ir así por el mundo!... Mi buen corazón no podía resistirlo. Abrí el bolso, consulté el billetero, le ofrecí cuarenta euros. “Toma, para que te compres unos pantalones nuevos y no tengas que ir así por el mundo, pobrecita”. Me miró tan consternada que yo misma me turbé. Ni me los aceptó ni yo tuve ocasión de decir nada más ya que el semáforo dio paso y la muchacha echó a caminar en medio de un montón de gente. 
                Más tarde me ocurrió otro lance. Fue con uno de estos motoristas que montados en una máquina birriosa llenan las calles de insoportable estrépito. Por suerte, lo  atrapé en un cruce con paso cebra, de forma que me enfrenté a él. “¿Pero tú que tienes, en la cabeza? ¿Acaso crees que tienes derecho a martirizar a la gente trucando el motor de tu mierda de moto? Un cabeza a pájaros, eso es lo que tú eres!... Lo mismo que el gilipollas de mecánico que lo ha hecho!... Hala, hala, sigue adelante, que ya he tomado nota de tu matrícula y tanto él como tú sabréis lo que es bueno!...

                Caray, en el mejor momento me desperté!... Qué lástima, en la vida real nunca soy lo bastante atrevida para desahogarme tan a gusto como en los sueños.