divendres, 1 de gener del 2021

 

                  Tres dones han presentat les campanades a TV3 

Abillades a l’estil més exuberant de Pierre Cardin, tres presentadores de TV3 van donar la benvinguda al 2021 des del Tibidabo. És la primera vegada que això succeeix, ja que pel comú ho feia una parella, home i dona. Un pas endavant per al feminisme que alhora desperta certes consideracions.

¿Podem afigurar-nos que fossin tres homes els presentadors? Quina imatge més rara, a que sí!... O que fossin dues dones i un home; o viceversa, dos homes i una dona. Ments pertorbades ho identificarien com una mena d’harem en el primer cas, o un trio en el segon. Sigui com sigui, val a pronosticar que passarà temps abans que s’opti per tres homes com a introductors televisius d’un Any Nou.

Que les dones avancen en la igualtat de drets és fa palès. Pel que sembla, al cim del Tibidabo se les va protegir del fred amb estufes gairebé invisibles però existents, molt al contrari del que era habitual altres anys, quan ell anava ben protegit amb els seus americana i pantaló mentre ella tremolava sota un lleuger vestit.

Molt s’ha guanyat, és evident, però encara queda camí en l’assoliment de la igualtat entre sexes. Aquesta serà efectiva quan tant se valgui que ara presentin unes o ara uns altres, de dos en dos o de tres en tres. Pel que fa a les campanades de Cap d’Any o en qualsevol sector social. De moment, que l’any 2021 vagi fent bon rumb.

                     Tres mujeres han presentado las campanadas en TV3 

Ataviadas al estilo más exuberante de Pierre Cardin, tres presentadoras de TV3 dieron la bienvenida al 2021 desde el Tibidabo. Es la primera vez que esto sucede, ya que por lo común lo hacía una pareja, hombre y mujer. Un paso hacia adelante para el feminismo que a la vez despierta ciertas consideraciones.

¿Podemos figurarnos que fueran tres hombres los presentadores? ¡Qué imagen más rara, a que sí!... O que fueran dos mujeres y un hombre; o viceversa, dos hombres y una mujer. Mentes perturbadas lo identificarían como una especie de harén en el primer caso, o un trío en el segundo. Sea como sea, valga pronosticar que pasará tiempo antes de que se opte por tres hombres como introductores televisivos de un Año Nuevo.

Que las mujeres avanzan en la igualdad de derechos se hace patente. Al parecer, en la cima del Tibidabo se las protegió del frío con estufas casi invisibles pero existentes, muy al contrario de lo que era habitual otros años, cuando él estaba bien protegido con sus americana y pantalón mientras ella temblaba bajo un ligero vestido.

Mucho se ha ganado, es evidente, pero todavía queda camino por recorrer en la consecución de la igualdad entre sexos. Esta será efectiva cuando lo mismo dé que ahora presenten unes o ahora otros, de dos en dos o de tres en tres. En cuanto a las campanadas de Fin de Año o en cualquier sector social. Por el momento, que el año 2021 vaya siguiendo por el buen rumbo.