divendres, 26 d’agost del 2022

No todo el mundo es futbolero -No tothom és futboler

 

                            No tothom és futboler 

No a totes les persones ens interessa el futbol, malgrat que els mitjans de comunicació s’ho creguin. O facin veure que s’ho creuen, o intentin que tota la gent es faci futbolera. Per fer negoci, suposo. Publicitat i demés. El cas és que tan sols faltava que les dones es fessin futbolistes i tinguessin èxit per augmentar les racions de futbol televisat i radiat.

Què ho farà que quan es considera que progressem vers la igualtat sempre és quan les dones imiten els homes, mai al revés? No se sent parlar de que ells imitin a elles dedicant-se intensament a la cura, per exemple. O més senzill, aficionant-se a la lectura fins assolir els nivells lectors de les dones. La fletxa sempre va cap a una banda, mai no hi ha reciprocitat.

Les persones que estem fartes de que les retransmissions de partits passin per davant de qualsevol programa, inclosos els telenotícies, que ja és gros! ho tenim magra. Ara ja s’ha engegat la maquinària d’integrar el futbol femení a l’engranatge dels grans encontres, i la compra/venda de jugadores a l’estil dels jugadors està a les portes. El pa i futbol tan útil ja augmenta l’ebullició.

 

No todo el mundo es futbolero 

No a todas las personas nos interesa el fútbol, aunque los medios de comunicación se lo crean. O hagan ver que se lo creen, o intenten que toda la gente se haga futbolera. Para hacer negocio, supongo. Publicidad y demás. El caso es que solo faltaba que las mujeres se hicieran futbolistas y tuvieran éxito para aumentar las raciones de fútbol televisado y radiado.

¿Por qué será que cuando se considera que progresamos hacia la igualdad siempre es cuando las mujeres imitan a los hombres, nunca al revés? No se oye hablar de que ellos imiten a ellas dedicándose intensamente al cuidado, por ejemplo. O más sencillo, aficionándose a la lectura hasta alcanzar los niveles lectores de las mujeres. La flecha siempre va hacia un lado, nunca hay reciprocidad

Las personas que estamos hartas de que las retransmisiones de partidos pasen por delante de cualquier programa, incluidos los telediarios, ¡qué ya es gordo! lo tenemos mal. Ya se ha puesto en marcha la maquinaria de integrar el fútbol femenino en el engranaje de los grandes encuentros, y la compra/venta de jugadoras al estilo de los jugadores se halla a las puertas. El pan y fútbol tan útil ya aumenta la ebullición.