dimarts, 19 de setembre del 2017

La serie “Merlí” se desboca - La sèrie “Merlí” es desboca

                                                La sèrie “Merlí” es desboca

Ahir, al primer capítol de la nova temporada, es va poder detectar el següent: El renec ‘collons’ va ser usat 5 vegades i el `fill de puta’, 3. Això tant per part del Merlí com dels estudiants. Llenguatge exemplar. Ell ho ensenya, ells ho aprenen.
Mentre que es fan campanyes contra el tabaquisme i altres herbes, els xicots van sortir fumant de tot. També bona lliçó.
Dues parelles de professors van follar a l’institut simultàniament i a cor què vols. Quin centre tan progre!... Quants directors i docents d’institut no s’han posat les mans al cap front la imatge que se’n dóna?
Tot això havent avançat l’hora d’emissió perquè la canalla pugui gaudir de la sèrie. Genial!


La serie “Merlí” se desboca

Ayer, en el primer capítulo de la nueva temporada, se pudo detectar lo siguiente: El reniego ‘cojones’ fue usado 5 veces y el ‘hijo de puta’, 3. Eso tanto por parte de Merlí como de los estudiantes. Lenguaje ejemplar. Él enseña, ellos aprenden.
En tanto se hacen campañas contra el tabaquismo y otras hierbas, los chicos salieron fumando de todo. También buena lección.
Dos parejas de profesores follaron en el instituto simultáneamente y a pedir de boca. ¡Qué centro tan progre!... ¿Cuántos directores y docentes de instituto no se han echado las manos a la cabeza ante la imagen que se da?

Todo esto habiendo avanzado la hora de emisión para que los críos puedan disfrutar de la serie. ¡Genial!