divendres, 25 de juny del 2021

Cornudos y apaleados - Cornuts i pagar el beure

 

               Cornuts i pagar el beure 

Que desgraciadets que som!...Com que la factura de l’electricitat es dispara, el govern espanyol ha tingut la pensada de baixar l’IVA de la factura del 21% al 10%. Els consumidors pagarem menys, Hisenda recaptarà menys i les companyies continuaran incòlumes amb el seu negoci. 

Un mínim de 650 milions d’euros deixarà d’ingressar Hisenda, i com que “Hacienda somos todos”, segons l’eslògan clàssic, a menys impostos menys serveis per a la ciutadania. Vet aquí això de, cornuts i pagar el beure. Les empreses campant al seu aire i nosaltres enganyats amb una rebaixa de la factura que pagarem d’una altra manera. El govern ens pren per beneits o ell mateix ho és, o ambdues coses a la vegada.

                                                     Cornudos y apaleados 

¡Qué desgraciaditos somos!... Como la factura de la electricidad se dispara, el gobierno español ha tenido la ocurrencia de reducir el IVA de la factura del 21% al 10%. Los consumidores pagaremos menos, Hacienda recaudará menos y las compañías continuarán incólumes con su negocio. 

Un mínimo de 650 millones de euros dejará de ingresar Hacienda, y dado que “Hacienda somos todos”, según el eslogan clásico, a menos impuestos menos servicios para la ciudadanía. Hete aquí eso de, cornudos y apaleados. Las empresas campando a su aire y nosotros engañados con una rebaja de la factura que pagaremos de otra manera. El gobierno nos toma por tontos o él mismo lo es, o ambas cosas a la vez.